سدان جدید اشتوتگارت؛ مرسدس بنز CLA مدل 2014
 

 

2014 Mercedes CLA

سدان جدید CLA طراحی خود را مدیون خودروی مفهومی کانسپت کوپه است؛ جلوپنجره جدید مرسدس، چراغ هایی که قبل از این در A-class های مدل 2013 بکار رفته بود و نهایتا نمای اسپرت و خمیده عقب که بی تاثیر از مردسدس CLS-class نیست همگی می توانند این ادعا را اثبات کنند. با داشتن طول و عرض و ارتفاعی که به ترتیب 4630 و 2032 و 1438 میلیمتر اعلام شده، مرسدس CLA را می توان در کلاس سدان های جمع و جور بازار قرار داد.

2014 Mercedes CLA

درنمای درونی کابین CLA نیز که بازهم به شدت تحت تاثیر A-class مدل 2013 طراحی شده، تریم مشکی Black Piano به همراه روکش های نقره ای رنگ آلومینیومی و نمایشگر 5.4 اینچی بالای کنسول خودنمایی می کنند. همچنین سقف پانوراما و سیستم چندرسانه ای COMAND مرسدس به همراه GPS نیز فعلا بصورت سفارشی خواهند بود. مشتریان باسفارش پکیج Premium نیز می توانند از داشتن امکاناتی نظیر سیستم گرمایش برای پشت سری ها، تهویه مطبوع دوگانه کابین و نهایتا سیستم پخش هارمن/کاردن لذت ببرند.

آنگونه که تاکنون اعلام شده برای بازار ایالات متحده که اولین مقصد این خودرو در سپتامبر 2013 خواهد بود، CLA با پیشرانه 2.0 لیتری توربو عرضه می شود که 208 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین گیربکس هفت سرعته دوکلاچه را بصورت استاندارد داشته اما سفارش سیستم همه چرخ های محرک یا AWD بصورت سفارشی خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 1996
بازدید هفته : 7814
بازدید ماه : 7632
بازدید کل : 470456
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2